Usuaris del "pipican" de la Torre d'Enveja reclamen millores a l'espai
El grup d'usuaris denuncien que no hi ha cap organisme a la ciutat que tingui un lector de microxips per aplicar el protocol de rescat i recollida d'animals perduts o abandonats
- Redacció |
- 12-01-2016