Vilanova i la Geltrú

VNG

El bus urbà arriba als 900.000 usuaris el 2009

En una roda de premsa global sobre transport públic, el regidor de Mobilitat explica una propera mesura de suport al taxi i l'ampliació del servei de bus amb Vilafranca els propers mesos

  • VD |
  • 03-03-2010
VNG

El museu del Ferrocarril i el Balaguer parlen d'educació

Aquesta activitat, iniciada l’any 2006, consisteix en la celebració de taules rodones amb objectiu obrir els museus al diàleg i l’intercanvi. L’any 2009 el cicle es va renovar en els seus continguts per tal d’oferir una proposta més orientada als professionals, estudiosos i persones interessades en el món dels museus. Des d’aleshores, el cicle Converses d’Estació té una vessant més tècnica i crea un espai de reflexió i transmissió d’experiències en àmbits com el patrimoni, la memòria històrica, el transport ferroviari, el turisme o la cultura.

  • Olga Villa |
  • 28-02-2010

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local