
Els peatges s'apugen un 3,5%
El Govern ha aprovat l'actualització de les tarifes dels peatges de les autopistes de titularitat de la Generalitat per a l'any 2013 i que entraran en vigor el proper 1 de gener.
- ACN |
- 28-12-2012
El Govern ha aprovat l'actualització de les tarifes dels peatges de les autopistes de titularitat de la Generalitat per a l'any 2013 i que entraran en vigor el proper 1 de gener.
Tornen a casa, però després de Nadal. I ho fan amb novetats. La banda vilanovina serà aquest divendres 28 de desembre a les vuit del vespre al Foment vilanoví per presentar en directe el seu nou treball El títols de crèdit (EP autoeditat, 2012), el que suposa un nou capítol per a la seva curta però sòlida trajectòria. Els seus mapes sonors segueixen mirant a l'oest, però aquest cop abandonen l'anglès per abraçar la seva llengua materna, el català.
Eix Diari i la cafeteria del Foment Vilanoví organtizen aquest dijous 27 de desembre, a les 18.30 hores, la presentació de la nova revista La Marea, un nou mitjà de comunicació que ha nascut de la cooperativa que van crear extreballadors del diari Público.
L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú convocarà a mitjans de gener una trobada amb representants de la Generalitat, l'empresa i els veïns. La reunió tindrà l'objectiu de posar sobre la taula les possibilitats de solució per fer compatibles la millor qualitat de vida dels veïns i l'activitat industrial.
L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha aprovat la concessió demanial a la Fundació Privada Formació i Treball per a la gestió i vigilància d'un aparcament de bicicletes a la plaça d'Eduard Maristany.
El Ple de l'Ajuntament de VNG ha resolt les al·legacions i ha aprovat definitivament les ordenances fiscals per al 2013 amb el vot a favor del govern de CiU i l'abstenció de la resta de grups: PSC, PP, CUP i IC-V.
Ara fa cinquanta anys de la històrica nevada del dia de Nadal de 1962 que va afectar bona part del país, sobretot al litoral i prelitoral centrals, i on es van acumular gruixos superiors als 80 centímetres. Es considera la nevada més destacada del segle XX en aquesta àrea i cal retrocedir fins al 1887 per a trobar-ne una de més important.
En el darrer cap de setmana amb rugbi de l'any, només dues categories vilanovines tenien partits:infantils i cadets. Enfront, respectivament, Castelldefels i L'Hospitalet. I tot i que els marcadors no foren favorables, sí que val la pena ressenyar l'excellent actitud dels jugadors en els dos enfrontaments.
Últim partit d'enguany per a les noies de l'Hipersimply al pavelló de les Casernes, davant del CE Molins de Rei. El partit ha tingut dues parts molt diferents,però, les dues han acabat amb els mateixos gols per els dos equips,10.
El consell polític de la CUP, que s'ha reunit aquest dissabte, ha decidit crear una comissió de seguiment de l'activitat parlamentària. Aquest òrgan neix amb la intenció de conjugar la forma d'organització assembleària amb la dinàmica de l'activitat parlamentària. Estarà composat per representants de les onze assemblees territorials de la CUP i d'organitzacions i entitats que van donar suport durant la campanya electoral.
El diputat del PSC Joan Ignasi Elena, cap de l'oposició a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, ha justificat la decisió del seu grup parlamentari d'abstenir-se en totes les votacions que tinguin a veure amb el dret a decidir i que es produeixin al Parlament al llarg d'aquesta legislatura. Segons ha dit a 'La Xarxa', l'abstenció no és sinònim de no tenir postura.
En un rànquing de les llengües més utilitzades a Twitter, el català ocupa la dinovena posició. Així es desprèn de l'estudi 'El Twitter de Babel: mapa de les llengües del món a través de plataformes de microblogging' que ha recollit la Universitat de Cornell (Nova York) i que recull dades de gairebé dos anys a través de tuits geolocalitzats.
Aquest diumenge 23 de desembre serà un dia per recordar pels amants de l'hoquei i la solidaritat, i és que el Club Patí Vilafranca i la Federació Catalana de Patinatge han organitzat una matinal d'hoquei entre les seleccions de la Vegueria Penedès i la Selecció Catalana, on el més important ha estat a banda de l'espectacle ofert per tots els jugadors i jugadores que han participat de la matinal, la recollida de joguines en benefici de la Creu Roja i aliments per al Rebost Solidari.
Segona victòria dels cadets del Hipersimply CEVG que ha passat de ser el fanalet vermell a començar a avançar en la taula fins a la setena plaça. Però el més important no són els cinc punts en quatre partits, sinó el canvi d'actitud al camp, la capacitat d'esforç i sacrifici i el joc en equip. Com expliquen els entradors, Pere Solé, Jordi i Sergi Porras, "un equip va creixent junt i no tots els jugadors creixen a la mateixa velocitat ..." , Doncs sembla que sí, que aquesta vegada ja comencen a créixer com a equip.
Partit frenètic al pavelló del CH Ribes, els dos millors equips de la lliga es van enfrontar aquest passat dissabte, el resultat final va ser favorable al Ribes per dos gols de diferència, 21 a 19, tot i que cada equip guanyo una de les dues parts el Ribes es va imposar en la primera per 12 a 9 i el Hipersimply CEVG va acabar per davant en el marcador en la segona 9 a 10.
Jornada disputada el 21, 22 i 23 de desembre
Victòria del Vilanova a Calafell i derrota inesperada del Reus a Sant Feliu
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local