-
Esquerra Republicana
-
ERC Vilafranca
- Vilafranca del Penedès
- 26-03-2013 20:27
Daniel Raventós a la conferència
ERC, Bildu, Anova i IU són les formacions que han plantejat aquesta política en seu parlamentaria
La Renda Bàsica és totalment viable. Daniel Raventós va deixar clar en la seva conferència durant el cicle d’ERC-Vilafranca “Primavera Republicana” que el fet que encara no s’apliqui aquesta acció és “per manca de voluntat política, perquè hi ha maneres de poder finançar aquesta inversió social”.
El doctor en ciències econòmiques de la UB, va explicitar que “seria un gran acte de sobirania si el Parlament tirés endavant i donés suport a la ILP de la Renda Garantida de Ciutadania, i va posar l’exemple de l’estat americà d’Alaska on hi ha implantada una política similar amb molt bons resultats.
Raventós va considerar que davant l’emergència social que està vivint el país on el risc de pobresa ha augmentat del 18 al 25%, calen propostes valentes i que puguin garantir “l’existència material de la ciutadania, un fet que amb la renda bàsica es compleix”.
El proper acte del cicle Primavera Republicana serà el dijous 4 d’abril amb la xerrada de Sergi Blàzquez, vicepresident de la Plataforma Pro-Seleccions Catalanes, per parlar sobre la independència i l’esport i respondre preguntes com: A quina lliga jugarà el Barça? Serà a l’Escorxador a les 20:15h.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!