
-
Esquerra Republicana
-
ERC Sitges
- Sitges
- 11-08-2013 11:34
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El dret a decidir ha de permetre al poble català de tots els territoris dels Països Catalans expressar lliurement i democràticament quina ha d’ésser la nostra forma política d’autogovern i de sobirania pròpia. És per això que entenem que aquest dret l’ha de defensar tota la ciutadania, tant aquells que estan a favor o en contra de la independència.
La independència, però, és l’única sortida viable i possible per a trencar amb l’espoli fiscal i l’ofec polític que s’exerceix des de l’Estat espanyol, per tal de recuperar les quotes de benestar social que avui amb els propis recursos econòmics generats a Catalunya podríem tenir i no disposem, amb l’objectiu de sortir el més aviat possible de l’actual crisi econòmica i acabar amb el patiment d’amplis sectors populars de la nostra societat.
Amb la independència hem d’assegurar-nos, per dignitat, la pervivència nacional, cultural i lingüística com a país que som.
És per això que ERC comparteix sense cap afany partidista els objectius de l’ANC, ja que com organització vol complir de forma transversal una funció històrica al servei dels interessos col·lectius del nostre país .
Per tal de construir la nova República catalana i tal com ha reiterat el nostre president l’Oriol Junqueras “ens necessitem tots” els que vivim i treballem a Catalunya, sigui quina sigui la condició, l’origen o la ideologia de cadascú.
Amb l’organització per part de l’ANC i Òmnium Cultural de la Via Catalana cap a la Independència, el proper 11 de setembre, es vol demostrar a Europa i al món la voluntat inequívoca d’una majoria social del poble català d’aconseguir la independència de Catalunya el més aviat possible.
Per aquest motiu, els militants, amics i simpatitzants d’ERC de Sitges estem col·laborant de manera desinteressada amb l’Assemblea territorial de Sitges de l’ANC, per tal de fer possible que el màxim de sitgetanes i sitgetans, aquest proper 11 de setembre, participem en la Via Catalana cap a la Independència, que ha de travessar el nostre país de nord a sud en forma de cadena humana.
Volem que la nostra vila formi part d’aquesta fita històrica, en benefici de tots els seus ciutadans i ciutadanes i per tant animem a totes les entitats, organitzacions socials i polítiques i al poble en general de Sitges a fer-ho possible i construir plegats la nova República catalana.
TOTHOM AMB L’ANC A LA VIA CATALANA CAP A LA INDEPENDÈNCIA!
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!