Via pública

ERC-Vilafranca sorpresa per 'la feina feta a mitges' al C/ del Sol

Eix. Carrer del Sol

Eix. Carrer del Sol

ERC-Vilafranca es va mostrar sorpresa en l’últim ple  per la decisió del Govern d’eliminar l’estacionament només en un tram del C/ del Sol. Aquesta era una demanda d’ERC i de molts veïns afectats ja que la poca amplada del carrer provoca que en un carrer on les voreres són molt estretes que els cotxes aparquin sobre la vorera i per l’altre molts hi circulin per damunt d’aquesta provocant així un perill pels vianants i pel veïns dels habitatges.

Tal com el seu dia es va fer amb el C/ Migdia (darrera el Casal) ara s’ha tret l’estacionament  al tram entre Av. Barcelona i C/ Miser Rufet, però han deixat l’estacionament en el tram entre aquest darrer i el C/Sta. Digna, el tram que hi ha més trànsit de vehicles. Els republicans van demanar al Govern que es fes la mateixa actuació en el tram faltant el més aviat possible i la resposta de l’alcalde va ser que “ho estaven estudiant ja que això suposava l’eliminació d’algunes places d’aparcament” . ERC i diferents veïns afectats sempre han reclamat l’eliminació d’estacionament en aquest carrer prioritzant la seguretat de les persones.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local