28/11/2019 09:27:22

Un model esgotat?

Francesc Murgadas Comentaris

Com cada any, han arribat el vi novell i la Guia Michelin dels estats espanyol i portuguès. Amb uns resultats relativament decebedors per Catalunya i amb la sensació que tot plegat està ficat en un cercle viciós

15/11/2019 10:57:05

Cuinar a pressió

Francesc Murgadas Comentaris

El menjar sembla haver-se convertit en l'ase dels cops a la que només troben inconvenients, defectes, sospites i crítiques

07/11/2019 18:55:10

Que duri!!!

Francesc Murgadas Comentaris

Fora dels espàrrecs de marge i cargols, algú encara cull bledes salvatges, borraina o gínjols?

19/10/2019 14:33:01

Sant tornem-hi?

Francesc Murgadas Comentaris

Amb la tardor, arriba el moment de recuperar els rituals del món de la gastronomia. Ja hem començat a saber com queda enguany la borsa de les guies Michelin

03/10/2019 11:14:51

La dieta del raïm

Francesc Murgadas Comentaris

Pensant en els pagesos dedicats al vi, especialment els del meu Penedès on la situació comença a ser crítica per molts. Aneu a la fruiteria i comproveu el preu a què es paga aquest raïm de taula sense llavors

19/09/2019 11:10:18

Canvi de nevera

Francesc Murgadas Comentaris

Als humans, res ens molesta tant com la monotonia. I la nevera sol ser una capsa de sorpreses on trobem aquells alvocats comprats fa dies per fer aquell plat que no va anar a taula o el parell de tomàquets sobrers del darrer sofregit. I cal donar-hi sortida

01/09/2019 11:35:05

El difícil equilibri

Francesc Murgadas Comentaris
Barres de pa. Eix

En definitiva, allunyar-nos del "pa de cada dia".

22/08/2019 21:06:42

Els pecats de la carn