Sílvia Monfort serà l'alcaldable d'ERC a La Bisbal del Penedès. ERC
Redacció |
La Bisbal del Penedès
13-06-2022 12:50
Sílvia Monfort serà l'alcaldable d'ERC a La Bisbal del Penedès. Reunits en assemblea els militants de la secció local de La Bisbal del Penedès, s’ha aprovat per unanimitat presentar Sílvia Monfort com a cap de llista per a les properes eleccions municipals. Silvia Monfort actualment és la regidora i portaveu municipal d’ERC al Ajuntament, a més d’haver estat escollida presidenta de la secció local en l’assemblea ordinària de l’abril del 2022.
Graduada en dret, compromesa amb els moviments socials i culturals, i casada i mare de 3 fills, encapçalarà l’equip i projecte republicà a la Bisbal del Penedès per a les properes eleccions municipals del 2023.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!