Yolanda López serà la cap de llista de la coalició En Comú Podem al Vendrell. En comú Podem
Redacció |
El Vendrell
13-11-2022 10:50
Yolanda López, que va ser diputada per Tarragona al Parlament de Catalunya per la coalició morada, ha estat triada com a cap de llista d'En Comú Podem al Vendrell per a les municipals de maig de 2023. Escollida per part de Podem, en el procés de primàries celebrat durant el mes d’octubre i, de manera consensuada, per l’assemblea dels comuns, celebrada aquest dijous, 10 de novembre, es tanca amb èxit el procés de confluència de les dues organitzacions al Vendrell.
En els darrers mesos les dues formacions han estat treballant amb l'objectiu d'anar junts a aquestes eleccions i afirmen estar "preparats i preparades" i "amb molta il·lusió". El projecte, que durà Yolanda, posarà el focus en la necessitat de "continuar fent política útil". Per a la cap de llista, "això es tradueix en propostes per millorar les condicions de vida dels veïns i veïnes del Vendrell i especialment, dels i de les més joves i de la gent més vulnerable, que han de poder tenir oportunitats reals de treball i habitatge al municipi i a la comarca" i afegeix, "sobretot en aquests moments en els que estem, amb majors dificultats", fent referència a la crisi energètica i les conseqüències econòmiques de l’increment de la inflació.
La candidata afirma que vol continuar en la línia del treball, de proposta constructiva i de servei a la gent i als barris del Vendrell, de les urbanitzacions i dels nuclis marítims, que des del grup municipal de Podem s’està impulsant en aquest mandat.
Ara, afegeix, "continuarem treballant plegades en l'elaboració del programa i en el procés d'escolta dels veïns i les veïnes, entitats i associacions per seguir sumant més persones al projecte i arribar amb més força a les eleccions del mes de maig".
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!