Esquerra Republicana - AM presenta llista electoral per primer cop a Bellvei. ERC
Redacció |
Bellvei
01-05-2023 10:07
Esquerra Republicana Baix Penedès, suma, per primera vegada, el municipi de Bellvei als municipis on el partit republicà concorre a les eleccions municipals, que enguany se celebren el proper 28 de maig del 2023. D'aquesta manera, el partit republicà dona resposta als votants de la formació en aquest municipi que es veuran representats per una llista sota les sigles d'Esquerra Republicana - AM per primer cop a les municipals.
La llista l'encapçala l'Eduardo Mateos Mula, veí de Bellvei, pare de 2 filles, implicat a diferents nivells en la vida social, associativa, membre de la junta de l'Associació d'amics de les alfombres de Bellvei, i implicat amb la comunitat educativa del municipi i professionalment dedicat a fires i mercats. Mateos, encapçala una llista paritària, transversal i plural, preparada per assumir i fer front als reptes de present i de futur de la vila.
La llista d'Esquerra Republicana de Catalunya la conformen:
1. Eduardo Mateos Mula
2. María Mercedes Muñoz Romano
3. Nouh Kaoutar El Barouti
4. Mireia Mulero Mañas
5. Jose Dominguez Martorell
6. Noelia Nuñez Lara
7. Josep Monclus Locay
8. Mayca Homedes Panduro
9. Manuel Muñoz Colen
10. Sonia Gallego Peregrina
11. Alberto Martinez Mesa
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!