Redacció |
Vilanova i la Geltrú
01-06-2023 21:28
Vilanova en comú Podem tornarà a tenir representació a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, després de 8 anys. La candidatura de Iolanda Sánchez ha aconseguit dos regidors en els comicis d'aquest diumenge i fa una valoració molt positiva dels resultats. En aquest sentit, els comuns aspiren a tenir un paper clau en el nou mandat: "Vilanova i la Geltrú ha donat un missatge clar de canvi i per això és necessari un govern fort i estable". Segons Sánchez, "Vilanova requereix de solucions immediates en temes claus i de futur. Per això és imprescindible molta responsabilitat i un canvi d'actitud de suma i acord, deixant enrere les 'velles maneres' tacticistes o electoralistes".
Les dues formacions es reuniran la propera setmana per intentar arribar a acords, però tot i que la predisposició és bona per ambdues bandes, encara no han parlat de pactes de govern. El PSC va guanyar les eleccions a Vilanova i la Geltrú amb 11 dels 25 regidors de la propera legislatura. Els dos regidors de Vilanova en Comú Podem podrien garantir la majoria absoluta al nou govern i una estabilitat que la formació creu que és necessària a l'Ajuntament.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!