ERC de Vilanova treballa per fer una "oposició constructiva i propositiva". ERC
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
06-06-2023 16:00
Els republicans ja es preparen per assumir ser els caps de l’oposició de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. Afirmen que “hem entès el missatge que la ciutadania ens ha donat de les eleccions del passat 28 de maig” i ara plantegen continuar treballant per Vilanova i la Geltrú com a caps de l’oposició de forma constructiva i propositiva. Olga Arnau explica que “el que sempre ens ha mogut a l’hora de posar-nos en política ha estat treballar per la ciutat, així que, continuarem treballant-hi, ara però, des de l’oposició”. Els republicans ja han iniciat el torn de trobades amb els grups polítics sortints de les passades eleccions municipals per encetar aquest treball de construcció amb la resta de formacions.
L’inici d’aquesta etapa parteix d’una reflexió i una autocrítica per part dels membres d’ERC a Vilanova i la Geltrú que tant posa l’èmfasi en l’àmbit local com en el nacional. Els republicans creuen que gran part dels projectes que han posat en marxa no han recollit els fruits perquè cal continuar treballant-los per a la seva implementació que requereix de temps. En aquest sentit, afirmen que en els propers anys es veuran els grans projectes de ciutat pels quals han treballat. Entre ells, hi ha la nova prefectura de la policia local que ja compta amb un pla de finançament, la rehabilitació de l’edifici de Les Calderes que acollirà un centre social i comunitari participat pels veïns i veïnes del barri i la tercera biblioteca de la ciutat, l’edifici de Cal Terzi (antiga escola de La Pau) que acollirà el nou centre cívic del barri de Mar i dependències municipals i, la nova oficina de turisme amb un nou edifici polivalent que vindrà acompanyat de la remodelació del parc de ribes roges. Amb tot això, els republicans es veuen optimistes en continuar treballant per Vilanova i la Geltrú ara però, des d’una altra perspectiva.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!