Xavier Carbonell, regidor adjunt d'Alcaldia
Solblau |
02-05-2006 23:05
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Si en la primera i segona jornada es va tractar sobre Ciutat i civisme, en primer lloc, i Educació en segon lloc, actualment l'objecte del debat serà Temps i ciutat.
El regidor adjunt d'Alcaldia, Xavier Carbonell, ha presentat les ponències i els conferenciants d'aquesta darrera jornada de debat que se celebrarà els dies 12 i 13 de maig, al CFO La Paperera. Xavier Carbonell ha destacat la participació, entre d'altres, de la sociòloga, Teresa Torns, del representant de l'empresa MRW, Paco Sosa o de l'assessora en Nous Usos del Temps de l'Ajuntament de Barcelona, Carme Freixa.
Entre els aspectes que s'analitzaran i es debatran hi ha les bones pràctiques en el món de l'empresa, les polítiques públiques dels nous usos del temps, i la necessitat de fer compatibles els drets a l'oci i al descans.
Com en les anteriors ocasions, els debats seran seguits per dos relators, Magda Bandera i José Antonio Romans, qui posteriorment elaboraran el document amb les conclusions d'aquest cicle de debats .
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!