VD |
05-05-2006 11:06
Encreuaments de camins és el lema amb el que l'Ajuntament de Sitges organitza la Sermana Intercultural de Sitges, que comença avui dia 5 a l'edifici Miramar amb la presentació del Servei ede Mediació i convivència del municipi. A les 12 del migdia, representants de la Diputació participaran al debat sobre els reptes i oportunitats per a la convivència.
Els actes central tindran lloc aquest cap de setmana amb tallers, exposicions, concerts, degustacions, torneig de futbol7. La Setmana Intercultural de Sitges farà la cloenda el dissabte 13 de maig, al vespre amb la Festa Occitana.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!