Flash

Celebració del Mercat Noucentista a Vilanova

L'escenari tornarà a ser la plaça de les Cols

Imatge d'arxiu del Mercat Noucentista. fdg / miquel vall

Imatge d'arxiu del Mercat Noucentista. fdg / miquel vall

El matí del diumenge 28 de maig se celebrarà el Mercat Noucentista, a la plaça de les Cols. El mercat és un dels actes de celebració de Sant Isidre 2006 i recrea la venda dels productes de temporada de l'horta vilanovina a l'època noucentista.

Les festes de Sant Isidre van començar el passat 11 de maig i es clouran el dissabte 3 de juny amb un sopar de germanor.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local