Flash

Cubelles celebra dilluns el ple que ratifica l'expulsió dels regidors d'ERC i PSC del govern

A partir de les vuit del vespre, el debat per l'expulsió del govern dels regidors d'ERC i CiU arran de la polèmica moció sobre la gestió econòmica del consistori es traslladarà a la sala de plens. El ple haurà de donar compte dels decrets d'alcaldia de cessament dels regidors d'ERC i PSC.

A més, tamé es portarà a aprovació la liquidació del pressupost corresponent a l'exercici del 2005 i la moció que ha provocat la crisi de govern: la delegació de la recaptació de l'Ajuntament a la Diputació de Barcelona, una moció que presenten conjuntament PSC i ERC.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local