L'Ajuntament ha donat nous terminis per a la finalització de les obres de Fondo Somella

El 28 de febrer s'haurien de resoldre els problemes en el subministrament i bombament d'aigües i en el clavegueram

El regidor d'Urbanisme i Medi Ambient, Jordi Valls, a la roda de premsa d'aquest matí.

El regidor d'Urbanisme i Medi Ambient, Jordi Valls, a la roda de premsa d'aquest matí.

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El regidor d'Urbanisme i Medi Ambient, Jordi Valls, ha explicat que l'Ajuntament de VNG ha fet una nova acta de comprovació de l'estat de les obres del barri, i ha trobat que hi ha moltes deficiències en clavegueram, bombament i subministrament d'aigües, així com en la jardineria.

A partir dels informes, l'Ajuntament segueix pressionant les empreses contractades que acabin les obres. Els terminis ja s'acaben i si les empreses no s'afanyen, finalment s'acomplirà l'amenaça de tancar els contractes i l'Ajuntament es faria càrrec de les obres amb les fiances.

Segons ha explicat el regidor d'Urbanisme i Medi Ambient, l'Ajuntament ha establert que el 28 de febrer és la data límit per a què estiguin tancades les obres de canalització, bombament i acabats d'aigües, així com del clavegueram. Un nou informe va detectar deficiències en els serveis d'aigua i clavegueram, així com la manca d'algunes aixetes.

Valls ha afegit que passat aquest nou termini del 28 de febrer l'Ajuntament farà una nova acta de comprovació, i si les obres no estan acabades, finalitzarà el contracte i l'Ajuntament executarà les obres amb càrrec a la fiança. Pel que fa a les obres de jardineria, se'n farà càrrec la regidoria de Serveis Viaris. Les obres tenen el termini de finalització pel a finals de març.

A més a més, alguns acabats i detalls com murs, rebaixos o guals no seran acabats per Dragados sinó per altres empreses que contractarà l'Ajuntament. El motiu és que Dragados oferia uns costos excessius per aquestes obres.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local