Sitges

La Federació de Comerciants i l’Ajuntament organitzen aquest diumenge la segona edició de la Fira Sitges Stock

Un total de 14 establiments oferiran els productes no liquidats de la temporada tardor – hivern a preus molt interessants

Imatge d'arxiu de la primera edició celebrada al setembre. fdg/rita lamsdorff

Imatge d'arxiu de la primera edició celebrada al setembre. fdg/rita lamsdorff

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Un total de 14 establiments de la vila oferiran, entre les 11 i les 20.30 hores, els seus productes no liquidats d’aquesta temporada de tardor – hivern a preus molt interessants en un espai distribuït en diferents estants promocionals. Els comerços participants en aquesta segona edició es dediquen majoritàriament al sector de la roba d’home i de dona (Sitges Outlet, Cabeli, United Colors of Benetton, D’Esther, Melaza, Melaza Z20, Airborne i Bacilario), encara que també hi haurà presència de botigues d’esports (Ferran Sports Base i Boira Sports), de roba per a nens (Meritxell), d’objectes de regal i decoració (Via Blu), de pintura artística (Estudi Carreté) o de calçat (Spasso).

La intenció d’aquesta fira d’stocks és consolidar-se a la vila per poder celebrar dues edicions anuals, després de cada temporada de rebaixes d’estiu i d’hivern. Aquesta activitat, de característiques similars a les que s’organitzen en d’altres municipis, trasllada per un dia les botigues de Sitges al carrer, i permet als comerços de la vila vendre tots els excedents de la temporada i als clients adquirir productes a un preu més econòmic que, fins i tot, en període de rebaixes.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local