El president José Luís Rodríguez Zapatero clourà la trobada del Cercle d'Economia a Sitges.
VD |
01-06-2007 01:00
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El president del PP, Mariano Rajoy, ha estat el primer en estrenar el Cercle d'Economia i ho ha fet prometen davant dels empresaris que impulsarà noves rebaixes fiscals, com ara una reducció de cinc punts de l'Impost de Societats respecte a l'última reforma del govern espanyol. Rajoy ha dit que mesures com aquesta han ajudat els populars a repetir triomf electoral a diverses comunitats.
Sitges serà durant el cap de setmana un dels centres neuràlgics de l'actualitat estatal. De fet, és previst que el president del govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, realitzi la conferència de cloenda de la trobada econòmica.
Demà s'espera la visita del president de la Generalitat, José Montilla, del president de CiU, Artur Mas, i del president del PP, Josep Piqué. Montilla inaugurarà la reunió del Cercle d'economia, Mas participarà en un col·loqui i Piqué, moderarà una sessió dedicada a la política en qualitat d'ex ministre d'Afers Exteriors.
També passaran per Sitges l'excanciller alemany Gerhard Schröeder i l'ex president de Mèxic, Ernestor Zedillo, així com el comissari econòmic europeu, Joaquim Almunia.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!