VNG

La CUP de Vilanova s’adhereix a la manifestació pel Dret a decidir

Es farà dissabte i sortirà a les cinc de la tarda de la plaça Catalunya de Barcelona

La Candidatura d’Unitat Popular de Vilanova i la Geltrú és una de les més de 20 CUP que a data d’avui ja s’han adherit a la marxa. El secretariat nacional de la CUP també s’hi ha adherit atenent la petició de pràcticament totes les CUP.

A proposta de diverses organitzacions com la CSC Intersindical o la COS, la CUP encapçalarà el bloc de l’Esquerra Independentista que es constituirà en el si de la mobilització.

És per això que la CUP fa una crida a la participació, per fer ben visible que existeix una alternativa política assembleària i rupturista, que no es conforma amb mes traspassos de competències o un concert econòmic. Sinó que aposta de manera clara i ferma per la construcció d’uns Països Catalans lliures i socialistes.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local