ELECCIONS 2008

Gallego parla de creació de treball i promoció econòmica a Sitges

El candidat del PP al Congrés va fer una conferència dimarts passat

Els dos dirigents populars van afirmar que 57 punts del programa electoral de Mariano Rajoy fan referència exclusivament a la creació de llocs treball. Per Gallego, no s’ha fet una bona gestió des del Govern de Zapatero en aquesta matèria: Prova d’això és que a la comarca del Garraf moltes empreses han tingut que tancar. A més, a Sitges s’està focalitzant la creació d’ocupació només en el sector del turisme i l’hosteleria, una dada preocupant per a la creació de llocs de treball a la capital de la comarca.

Posteriorment, Gallego i Llombart van fer un recorregut pels carrers de Sitges, amb militants i simpatitzants del Partit, repartint díptics sobre les propostes de futur de cara a les eleccions del 9 de març.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local