VNG

La CUP celebra un any a l’Ajuntament presentant la revista ‘la Busca’ en un dinar popular

La publicació fa balanç de la tasca duta a terme per la candidatura i s’obre a col·laboracions diverses

Per celebrar l’aniversari i presentar la nova publicació, la CUP celebra aquest diumenge a dos quarts d’una del migdia un dinar popular al Molí de Mar. El tiquets es poden adquirir anticipadament al preu de dotze euros. Les reserves es poden formalitzar a través del correu electrònic de la CUP.

La revista, que incorpora, entre d’altres, reportatges d’investigació, entrevistes, un espai per a la cultura, anàlisi polític i fins i tot humor, també cedeix un espai a tots els col·lectius i entitats properes al projecte de la formació independentista i municipalista. La revista inclou un balanç del primer any a l’Ajuntament, a més de col·laboracions significatives com les de Pep Riera o Joan Ramon Gálvez. El reportatge d’aquest número se centra el l’Ortoll, l’últim pulmó verd a Vilanova.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local