VNG

El mercadal de dissabte canviarà de gestor

El concurs públic va quedar desert

El concurs públic convocat per l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú per adjudicar la gestió del Mercadal, el mercat ambulant dels dissabtes, va quedar desert, segons ha informat el segon tinent d’alcalde i regidor de Desenvolupament local, Societat de la informació i Promoció de la ciutat, Tomàs Álvaro.

Davant aquesta situació, el regidor ha explicat que ara s’ha iniciat un procediment negociat, és a dir, parlant directament amb les empreses, per tal de seleccionar-ne una que gestioni aquest mercat.

El regidor també ha destacat que l’objectiu és reorganitzar el mercadal per tal de millorar-ne la seguretat i adaptar-lo a les necessitats actuals, tal i com s’ha explicat mitjançant una carta a tots els paradistes, i que es mantinguin les parades actuals.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local