VNG

La CUP vol que Vilanova sigui una ciutat lliure de bosses de plàstic

El grup municipal ho sol·licitarà aquest dilluns durant el ple municipal

La CUP vol que es facin actuacions d’informació i divulgació en els establiments comercials, fer un pla de comunicació adreçat al conjunt de la població de sensibilització ciutadana per difondre la problemàtica de les bosses de plàstic i la difusió de les alternatives existents. A més, proposen crear un procés de participació que permeti recollir propostes, suggeriments i alternatives a les bosses de plàstic entre els consumidors i els comerciants. 

Els motius que han dut la CUP a demanar al ple aquesta declaració és que la vida mitjana de les bosses de plàstic és de 15 minuts i pel contrari tarden segles a descomposar-se, malmeten la fauna marina, afecten els cursos d’aigua i generen problemes en els sistemes de depuració d’aigües residuals. A més, la seva incineració és altament contaminant per l’emissió de dioxines a l’atmosfera.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local