VD |
06-12-2010 22:08
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Durant el mes de desembre, l'horari comercial dels mercats municipals de la ciutat es modificarà per tal de facilitar les compres nadalenques d'aquests dies.
Així doncs, el Mercat del Centre i el Mercat de Mar faran l'horari següent:
- els dijous 23 i 30 de desembre l'horari serà de 8 a 14 h i de 17 a 20 h
- els divendres 24 i 31 de desembre l'horari serà de 8 a 14 h.
D'altra banda, la Generalitat de Catalunya ha aprovat el calendari de festius amb obertura comercial autoritzada per a l'any 2011, on s'estableixen un màxim de vuit diumenges i festius anuals. Per a aquest 2011 els dies escollits són el 2 i el 9 de gener, el 3 de juliol, el 12 d'octubre i el 6, el 8, l'11 i el 18 de desembre. L'Ajuntament pot substituir fins a dues dates del calendari previst per qualsevol diumenge o dia festiu, de caràcter general o local, exceptuant els dies 1 de gener, 1 de maig, 11 de setembre i 25 de desembre.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!