OLIVELLA

Iniciativa manté el feu d'Olivella

Joaquim Mas torna a guanyar les eleccions, tot i que empata en nombre de regidors amb Independents per Olivella

 

El 60 % dels electors d'Olivella han exercit aquest diumenge el seu dret a vot, malgrant que pràctiament el 3% dels votants han optat per deixar una papereta en blanc. CiU, PSC i PP han mantingut en aquests comicis el regidor que els ha representat en el darrer mandat.

www.vilanovadigital.com/municipals/escrutini.aspResultats i formació del nou Ajuntament

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local