Eleccions al Parlament

Mas assumeix que caldrà un pacte estable dins o fora de l'executiu

El candidat de CiU a la Presidència de la Generalitat, Artur Mas, ha constatat aquest diumenge que només la federació podrà liderar el proper Govern de Catalunya i ell ser-ne el president, però alhora ha assumit que caldrà un pacte estable dins o fora de l'executiu. "CiU no té la força suficient per liderar el Govern, està clar, i n'hi ha d'altres que s'han de fer corresponsables d'aquesta situació.

Fins ara hem anat molt sols, ara la gent ha dit que volia que anéssim més acompanyats", ha argumentat. En tot cas, ha subratllat que el seu compromís amb el dret a decidir "va endavant", però ha reconegut que caldrà treballar per eixamplar els partidaris de l'estat propi.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local