La CUP, al Parlament

Quim Arrufat es 'cola' a la cimera educativa al Palau de la Generalitat

El diputat vilanoví Quim Arrufat (CUP) i un càrrec del partit han demanat de participar-hi i el president ha accedit

La CUP està participant finalment en la cimera educativa que el consell escolar i els partits polítics a favor de la immersió estan celebrant al Palau de la Generalitat. Tot i que en un principi no se'ls havia convidat amb l'argument que no tenen representació parlamentària, el diputat electe Quim Arrufat i Jordi Salvia, un càrrec del partit, s'han presentat al Palau i han demanat de participar-hi. El president de la Generalitat en funcions, Artur Mas, ha decidit deixar-los entrar i acabar així amb la polèmica. La CUP havia denunciat aquesta setmana que CiU estava "vetant" la seva participació. El líder independentista, David Fernández, ha presumit via twitter de la seva 'victòria'.

Després d'aconseguir participar en la cimera educativa al Palau de la Generalitat, el seu líder, David Fernández, ho ha celebrat a través del seu twitter: "Via desobediència civil, la CUP es presenta a la cimera Wert, truca a la porta de palau i entra. No ens cal permís per defensar 'Somescola'".

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local