Associació de Municipis per la Independència

Vilanova acull divendres l'assemblea general de l'AMI

L'associació representa el suport del municipalisme al procés perquè Catalunya esdevingui un nou estat d'Europa

Aquest divendres, 15 de febrer, se celebrarà a Vilanova i la Geltrú la segona assemblea general de l'Associació de Municipis per la Independència (AMI). A la reunió hi són convocats els alcaldes, regidors i càrrecs polítics que representen els 649 municipis i 34 ens municipalistes adherits.

L'alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras, ha expressat la seva satisfacció per acollir aquesta trobada de l'associació, que ja compta amb el suport de prop del 70% dels municipis catalans. En aquest sentit, ha manifestat la necessitat de "treballar per anar sumant i perquè s'hi acabin afegint les grans ciutats".

A l'assembla hi són convidades també l'Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural, d'àmbit nacional i local. Entre d'altres, s'hi preveu aprovar un manifest, debatre sobre l'actualitat del procés de transició nacional i el pla d'actuació de l'AMI per aquest any. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local