Fusió d'administracions

Els consells comarcals de l'Alt i el Baix Penedès fan un pas endavant per la planificació conjunta

Volen afavorir les accions conjuntes per generar complicitats i coordinar esforços en l’àmbit de l’enoturisme, alhora que busquen la manera d’implicar comarques veïnes

El president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, Francesc Olivella, el president del Consell Comarcal del Baix Penedès, Joan Olivella, i el president del Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès, Santi Soler, van signar dimarts 12 de febrer un acord conjunt per a la Coordinació i Planificació de la Promoció Enoturística en les dues comarques.

L’acte va tenir lloc al Vinseum, el Museu de les Cultures del Vi de Catalunya, a Vilafranca del Penedès. Amb aquest acord, les institucions es comprometen a treballar conjuntament en projectes de promoció turística sota el paraigua d’enoturismePENEDÈS, promoure aquesta marca i impulsar l’adhesió d’ajuntaments i empreses que vulguin llançar o rellançar la seva activitat turística.

Els dos consells comarcals i el Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès  aposten per  buscar fórmules que els permetin crear complicitats i coordinar esforços en l’àmbit de l’enoturisme. Un dels compromisos adquirits en la signatura d’aquest acord és que totes les parts s’implicaran a fer extensiva la proposta a la resta de comarques que formen part de la DO Penedès (Garraf, Anoia, Baix Llobregat i Alt Camp) amb la intenció de sumar el màxim d’esforços possibles al projecte.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local