Ple municipal a Vilanova

El ple de Vilanova acorda fer públics 80 'indicadors de transparència'

Lloveras: ''posem a l'abast tota la informació perquè hi hagi transparència, perquè el ciutadà se senti més proper a la institució i hi confiï'

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha fet públics els indicadors de transparència, un llistat de 80 informacions sobre diversos àmbits de la gestió municipal com son la corporació, les relacions amb la ciutadania i la societat, la transparència econòmico-financera, la transparència en contractació de serveis i la transparència en urbanisme i obres públiques entre d'altres.

El Ple de dilluns va aprovar per unanimitat fer públics als indicadors al web municipal. L'alcaldessa, Neus Lloveras, ha destacat que aquesta publicació ha de contribuir a millorar la confiança en l'Ajuntament. 'Posem a l'abast tota la informació sobre tots els àmbits de l'Ajuntament perquè hi hagi transparència, perquè el ciutadà se senti més proper a la institució i hi confiï.'

En la línia de fer una gestió transparent, Neus Lloveras també va voler destacar l'aprovació en el Ple de la modificació parcial del catàleg de llocs de treball municipals. 'Qualsevol canvi es fa totalment transparent, públic'.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local