Flash

El Ribes tanca la primera volta amb una victòria contra el Sant Sadurní en el derbi intercomarcal

Els tres punts deixen l'equip de Casado en tercera posició de la classificació


El CD Ribes va vèncer en la jornada passada el Sant Sadurní, en un derbi intercomarcal de clar signe local que es va endur l'equip d'Àngel Casado amb certa comoditat. El duel es va encarrilar en la primera meitat, i malgrat que en la segona part els ribetans van dominar, el marcador ja no es va moure. Amb els tres punts sumats, el Ribes es manté al capdamunt de la taula classificatòria, a dos punts del líder, el Viladecans, i a un del segon, el Vilanova del Camí.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local