EIX. Audiència pública de l'Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos
Redacció |
Santa Margarida i els Monjos
06-11-2013 18:58
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos va celebrar aquest dilluns al vespre una nova sessió d’audiència publica municipal. L’acte es va centrar inicialment en l’explicació del pressupost d’inversions per a 2014 per part de l’alcaldessa i els regidors d’obres i patrimoni.
Entre les propostes d’actuació previstes d’executar l’any vinent destaca la reforma de les teulades del Castell de Penyafort; la reforma de l’enllumenat de la zona sud de la Ràpita per millorar l’eficiència energètica; la creació d’un punt d’informació i serveis per al mercat dels diumenges, les millores en el cementiri municipal i la creació de columbaris o l’arranjament del camí de Pacs, en col·laboració amb el Consell Comarcal.
També es preveu l’arranjament de les rotondes del carrer de les Flors i de l’avinguda de Catalunya, les millores de zones de contenidors a Cal Rubió i la Costa Daurada, la millora de l’arbrat de l’avinguda de Cal Rubió o l’arranjament de voreres diverses i claveguerams, entre altres.
Dins les actuacions previstes per al 2014 destaca també el reforç, com ja s’ha estat fent els darrers anys, de les àrees de dinamització, promoció econòmica i benestar social, per continuar treballant per promoure ajuts a les famílies i generar moviment econòmic al municipi.
En acabar el torn d’exposició de projectes, tant des de l’oposició com des del públic, es van formular preguntes i suggeriments variats que van articular el debat entorn a temes com el cementiri municipal, la promoció econòmica, les olors, el futur del centre de dia, la policia local, la convivència veïnal motivada per sorolls d’animals domèstics o la fusió entre dos clubs de futbol del municipi, entre altres.
Els suggeriments recollits a la sessió d’audiència pública s’incorporaran al pressupost municipal per a 2014 en la mesura que sigui possible o es treballaran des de les àrees tècniques de l’Ajuntament.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!