5 de febrer

L'alcalde de Sitges tornarà a passar comptes amb una Audiència Pública

L’auditori de l’Edifici Miramar acollirà aquesta trobada el pròxim 5 de febrer, on s’inclourà un torn de preguntes que el batlle respondrà

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Per tercer cop en aquest mandat, l’Alcalde, Miquel Forns, protagonitzarà una Audiència Pública oberta a la ciutadania. Serà el dimecres 5 de febrer, a partir de les set de la tarda, a l’auditori de l’Edifici Miramar.

El batlle de Sitges exposarà els principals temes de la seva acció de govern, just després d’haver aprovat els pressupostos per al 2014, amb el suport dels partits que estan al govern municipal (CiU, SGI i NH) i del PSC, des de l’oposició. De forma semblant a com s’han desenvolupat les dues anteriors audiències públiques, hi haurà una primera intervenció de l’Alcalde, que estarà acompanyat pels membres del govern municipal.

Posteriorment, s’obrirà una ronda de preguntes des del públic, que Miquel Forns contestarà. A més, a través del web municipal (www.sitges.cat) es podran formular preguntes a l’Alcalde. Aquestes qüestions s’han de fer a través del web fins el dia 4 de febrer i seran contestades pel mateix Alcalde, també en el transcurs de l’Audiència.

Aquesta tercera Audiència Pública vol ser un nou exercici de transparència i de proximitat al ciutadà en la gestió del govern municipal.

Els mitjans de comunicació municipals, Ràdio Maricel i Maricel Televisió, es faran ressó de l’acte i al web municipal (www.sitges.cat) es podrà consultar íntegrament tota l’Audiència pública per a la seva consulta.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local