ERC. Anna Simó defensa a Olesa la necessitat de la consulta
Redacció |
Olesa de Bonesvalls
11-02-2014 17:37
ERC està portant arreu del Penedès la campanya “Votar és democràcia” amb l’objectiu d’arribar al votant indecís i explicar el model dels republicans pel nou estat un cop assolida la independència. Anna Simó, vicepresidenta del Parlament, va participar dilluns a Olesa en un acte de proximitat al qual van assistir-hi nombrosos veïns amb qui va poder dialogar sobre el camí cap a la consulta. En aquest sentit Simó va reiterar que la consulta es farà perquè en democràcia no es pot tenir por de les urnes i la legitimitat democràtica que recau en el Parlament així ho defensa.
Simó també va defensar que només amb la independència Catalunya podrà construir un nou model d’estat que defugi les mancances i disfuncions de l’estat espanyol. Simó va reiterar que el problema no es té amb els espanyols sinó amb un estat espanyol que menysprea i perjudica a Catalunya i per tant als catalans i catalanes.
L’acte va ser presentat pel regidor d’Olesa Jordi Ramos, que va posar en valor la feina dels municipis per assegurar que el procés cap a la consulta sigui un èxit.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!