Política municipal

Jaume Carol tornarà a encapçalar la llista de CiU a Olivella

Eix. Jaume Carol

Eix. Jaume Carol

El diumenge dia 1 de Juny la executiva local d'Unió Democràtica d'Olivella ha escollit a Jaume Carol i Roldan com a cap de llista per a les eleccions municipals del 2015.

La militancia d'Olivella va donar suport a l'actual regidor i ex-alcalde del municipi per portar a terme el nou projecte de cara a consolidar el creixement del partit al municipi en el que actualment és la tercera força política.

Aquesta és la quarta vegada en la que Jaume Carol es presentarà com a cap de llista a Olivella. D'aquesta manera es veu recompensada la seva feina feta tant al municipi com al Consell Comarcal.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local