Òmmium. La ballada al carrer de Vilafranca anuncia els actes de la Diada d'Òmmium
Redacció |
Vilafranca del Penedès
09-09-2014 17:44
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Un any més, Òmnium Alt Penedès ha encetat el curs convidant tothom a ballar. El passat dissabte 6 de setembre, a la plaça de Sant Joan de Vilafranca del Penedès, els Ministrers de Riudebitlles feien suar grans i petits al ritme de les masurques, valsets, galops i altres danses tradicionals. Els assistents també es van poder acostar a la parada de l'entitat, on alguns membres de la junta repartien material informatiu d'Òmnium i de les properes activitats previstes a la comarca, com ara el curs d'història sobre la transició, que comença el 23 de setembre.
Molta gent es va interessar per detalls dels actes al voltant de la Diada, especialment per la Via Catalana del dia 11 a Barcelona, organitzada per Òmnium Cultural i l’ANC. Abans, a Vilafranca, representants d’Òmnium participaran a la marxa de torxes, a l’acte d’adhesió al manifest pel compromís pel dret a decidir i a l’ofrena al monument de Lluís Companys.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!