Onze de setembre

Gran mobilització al Garraf i Penedès per una Diada històrica

Les marxes de toxes i els actes institucionals als diferents municipis han marcat la celebració de la Diada al territori

Maite Gomà. Multitudinària marxa de torxes a Vilanova i la Geltrú

Maite Gomà. Multitudinària marxa de torxes a Vilanova i la Geltrú

Les marxes de toxes de Vilafranca del Penedès i Vilanova i la Geltrú i els actes institucionals als diferents municipis han marcat la celebració de la Diada al territori, que també s'ha mobilitzat de forma massiva per participar a la Via Catalana 2014.

Ofrenes florals i homenatges històrics han ocupat l'agenda de polítics i entitats aquest matí, mentre que aquesta tarda la protagonista ha estat la mobilització a Barcelona, que ha reunit 1.800.000 persones, segons la Guàrdia Urbana, si bé la delegació del govern espanyol ha donat la xifra de mig milió de persones.

Les colles castelleres del territori han tingut un paper destacat en aquesta mobilització, que reivindicat la consulta del 9 de novembre.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local