Podemos. Coordinadora provincial dels cercles de Podemos a Tarragona
Redacció |
Calafell
23-10-2014
| Actualitzat 26-01-2015 11:04
Calafell acull aquest dissabte 25 d’octubre la reunió de la Coordinadora de Podemos de la província de Tarragona. A aquesta trobada hi participaran membres dels cercles d’Altafulla, Calafell, Cambrils, El Vendrell, Reus, Roda de Berà, Salou, Sant Carles de la Ràpita, Tarragona, Terres de l’Ebre, Torredembarra, Tortosa, Valls, i Vilaseca i La Canonja.
L’objectiu de la reunió és presentar els treballs de cada cercle, així com les propostes que es van acordar en l’última coordinadora, com ara l’elaboració del diari digital Diari Terres de Tarragona, per difondre les actuacions dels diferents cercles i l’actualitat de Podemos, i la creació d’una Comissió de Finançament i una altra de Formació, a escala provincial.
En concret, es presentarà l’estudi elaborat pel cercle de Calafell sobre la situació actual de Podemos a la província de Tarragona, que inclou recomanacions per al futur d’aquest moviment polític.
També es presentaran dos nous cercles sectorials, promoguts per membres dels cercles de la província: el de Podemos Discapacidad i el de Servicios Sociales.
A banda d’això, la Coordinadora debatrà la necessitat de que la província de Tarragona tingui representació al Consell Ciutadà, màxim òrgan de Podemos entre Assemblees Ciutadanes, la funció del qual és donar continuïtat a la línia política acordada a les Assemblees i adaptar-la a les circumstàncies del moment.
Aquesta es la tercera reunió de la Coordinadora provincial del cercles de Podemos de la província de Tarragona, desprès de les anteriors celebrades a Tarragona, el 11 de juliol, i a Tortosa, el passat 27 d’agost.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!