Diputació Tarragona. Joan Plana Pons, nou diputat de la Diputació de Tarragona
Redacció |
L'Arboç
02-11-2014 10:52
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
En el plenari celebrat aquest divendres a la Diputació de Tarragona ha pres possessió un nou diputat de Convergència i Unió. Es tracta de Joan Plana i Pons (regidor de l'Ajuntament de l'Arboç), que substitueix en el càrrec al diputat del mateix grup Daniel Masagué. El president de la Diputació, Josep Poblet, ha donat la benvinguda al nou diputat i li ha desitjat molts èxits en aquesta nova etapa de servei als municipis del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!