Ajuntament de lArboç. LAjuntament de lArboç debatrà amb la ciutadania les problemàtiques del municipi
Redacció |
L'Arboç
05-02-2015 17:54
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L’Ajuntament de l’Arboç ha anunciat que creatrà durant el mes de febrer una nova regidoria per fomentar la participació de la ciutadania en tot allò que és públic i rellevant en la vida de la vila: "Cada cop és més evident que la implicació en els assumptes públics, la voluntat de compartir i de cercar el consens, són eixos cabdals en la formulació dels objectius municipals, i més si tenim en compte que la participació ciutadana en la construcció del municipi necessita la col•laboració i la implicació dels ciutadans i ciutadanes d’una forma compromesa i sense exclusions", apunten en un comunicat.
Aquesta nova regidoria neix "amb la il•lusió de fomentar la cohesió ciutadana i el sentiment d‘identitat a través del coneixement i l’estimació cap al propi municipi, com una manera de realitzar un diagnòstic compartit sobre les necessitats i problemàtiques generals i debatre el model de municipi que es desitja per l’Arboç".
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!