Sessió extraordinària

El ple del Vendrell aprova la proposta del contracte amb el CE Vendrell del pavelló

L’Ajuntament es compromet a destinar la subvenció nominativa que rebi de la Diputació de Tarragona com a seu dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017

Ajuntament del Vendrell. Pavelló del Vendrell

Ajuntament del Vendrell. Pavelló del Vendrell

En el Ple de caràcter extraordinari que ha tingut lloc avui al matí, amb 15 vots a favor (PSC, CiU, JpV, PP i RNA) i 4 abstencions (PxC), s’ha aprovat la proposta del contracte d’usdefruit entre l’Ajuntament del Vendrell i el Club d’Esports Vendrell sobre la part de l’edifici destinat a pavelló i la pista exterior, garantint els accessos corresponents, per un termini de 45 anys.

Amb l’aprovació d’aquest contracte, l’Ajuntament del Vendrell es compromet a destinar la subvenció nominativa que rebi de la Diputació de Tarragona com a seu dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017, per destinar-la al finançament de les obres de reforma i ampliació del pavelló esportiu del Club d’Esports Vendrell, sobre el qual recau el dret d’usdefruit, per un import previst d’1.291.735,50 euros.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local