ELECCIONS MUNICIPALS 2015

El PSC revalida la seva majoria absoluta a Santa Margarida i els Monjos

La CUP entra a l'Ajuntament com a segona força política i CiU es queda amb un sol regidor

EIX. Resultats electorals a Santa Margarida i els Monjos

EIX. Resultats electorals a Santa Margarida i els Monjos

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

RESULTATS ELECTORALS A SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS

El Partit dels Socialistes de Santa Margarida i els Monjos han revalidat la majoria absoluta que ja tenien i Imma Ferret serà novament alcaldessa del municipi amb un regidor més i com a primera força indiscutible.

Convergència i Unió s'ha ensorrat en aquestes eleccions municipals i ha passat de ser la segona força política a caure al quart lloc i quedar-se amb un únic regidor. 

En aquest sentit, la Candidatura d'Unitat Popular ha entrat amb molta força al consistori i s'ha confirmat com a segona força política de Santa Margarida i els Monjos, aconseguint 2 regidors en els seus primers comicis. Dos regidors tindrà també ERC en aquest nou mandat, que ha perdut la representació del Partit Popular al consistori.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local