ELECCIONS MUNICIPALS 2015

CiU renova la seva majoria absoluta a Bonastre

El PSC també es queda amb els mateixos dos regidors que tenia fins ara

Ajuntament de Bonastre. David Godall, alcalde de Bonastre

Ajuntament de Bonastre. David Godall, alcalde de Bonastre

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

RESULTATS ELECTORALS A BONASTRE

Convergència i Unió ha renovat la majoria absoluta que ja tenia aquest mandat a l'Ajuntament de Bonastre i David Godall tornarà a ser l'alcalde del municipi. En uns comicis que han deixat l'Ajuntament amb la mateixa distribució que tenia fins ara, el PSC ha mantingut els seus dos regidors.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local