ELECCIONS MUNICIPALS 2015

Jorge Martínez renuncia a ser regidor de Ciutadans a Vilanova

Al.lega motius professionals per no prendre possessió de l'acta de regidor, que serà per a Carmen Reina

Ciutadans. Carmen Reina

Ciutadans. Carmen Reina

Jorge Martínez ha renunciat a ser regidor de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú per Ciutadans i finalment no formarà part del consistori el proper 13 de juny. Segons ha informat Ciutadans en un comunicat, Martínez ha pres aquesta decisió per motius laborals, però continuarà treballant per a l'agrupació local en la "mesura que li permeti les seves obligacions laborals".

Carmen Reina serà la substituirà de Martínez i prendrà possessió de l'acta de regidora juntament a la resta del consistori, on Ciutadans entra com a cinquena força política i amb dos regidors, però també amb soroll previ per l'elaboració de la llista electoral i per les sorpreses en l'elecció de l'alcaldable.

Cal recordar que Francis Álvarez va ser finalment l'alcaldable de Ciutadans a Vilanova i la Geltrú, després que Aleix Suárez, que va aparéixer per sorpresa com a alcaldable de C's amb la publicació de les candidatures electorals al Butlletí Oficial de la Província, es retirés poc abans de l'inici de la campanya 'per motius personals'.

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local