Anna Gabriel, Antonio Baños i Benet Salellas a la sortida de la reunió amb membres d'ERC i amb Artur Mas. ACN
ACN |
Barcelona
11-11-2015 19:49
La CUP veu insuficient l'oferta que el president de la Generalitat en funcions, Artur Mas, ha posat aquest dimecres sobre la taula de presidir un Govern cedint competències a tres vicepresidències, segons han explicat fonts de la formació a l'ACN. Els cupaires ja van avançar el seu compromís de convocar una assemblea oberta en cas que es donin les condicions per arribar a un acord sobre la investidura. I creuen que ara no es donen aquestes condicions. En la reunió d'aquesta tarda al Palau de la Generalitat amb membres de la CUP i d'ERC, Mas ha ofert cedir pes a Raül Romeva, Oriol Junqueras i Neus Munté que ocuparien tres vicepresidències.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!