Flash

ERC aspira a assumir la presidència del Consell Comarcal de l'Alt Penedès


Esquerra Republicana de Catalunya aspira a ocupar la presidència del consell comarcal de l'Alt Penedès, tot i que sigui amb un pacte amb el PSC. El fet que el PSC sigui la força més votada i el partit que ha obtingut més regidors a la comarca col·locava els socialistes en millor lloc de sortida però els republicans asseguren que sense la presidència del Consell Comarcal no estan disposats a continuar les negociacions. l president comarcal, Ramon Xena, compartirà cadira al consell comarcal amb l'exalcalde de Sant Pere de Riudebitlles, Pere Marra, i amb un regidor de Subirats, al pròxim grup comarcal d'ERC.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local