Flash

Vilanova vol convertir-se en un gran centre comercial a l'aire lliure

S'engega un pla de dinamització econòmica del nucli urbà

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.


Les associacions de comerciants i les administracions han fet una aposta ferma per convertir Vilanova i la Geltrú en un gran centre comercial a l'aire lliure i per això han posat en marxa un pla de dinamització econòmica del nucli urbà de la ciutat. L'objectiu principal és potenciar el model de comerç urbà i consolidar-lo al mercat com una peça clau i competitiva davant la resta d'ofertes comercials de la zona.


El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local