Redacció |
Vilanova i la Geltrú
02-08-2016 18:57
El vilanoví Enver Aznar Méndez, portaveu de Podem VNG i regidor de l'agrupació Som VNG, ha estat escollit com a membre del recent electe Consell Ciutadà Autonòmic de Podem Catalunya, encapçalat pel nou Secretari General, Albano Dante, i on Enver Aznar ha estat el quart candidat més votat a les primàries de tot Catalunya.
A l'organització d'aquest nou Consell, Enver Aznar formarà part de l'executiva com a Secretari de Formació. A nivell territorial, dues ciutadanes del Garraf, Gertrudis Conde, de Sant Pere de Ribes, i Andrea Compagno, de Cubelles, també han resultat escollides per aquest Consell Autonòmic.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!