Comitè Federal

Iceta adverteix que l'abstenció "hipotecaria" el partit i insisteix que el PSC prendrà la seva pròpia decisió

'Avui no col·lidirem amb el PSOE, venim a expressar els nostres arguments', diu a l'entrada del comitè federal

Alguns militants han protestat a les portes de Ferraz contra el gir a l'abstenció. ACN

Alguns militants han protestat a les portes de Ferraz contra el gir a l'abstenció. ACN

El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, ha augurat aquest diumenge que una abstenció en la investidura de Mariano Rajoy "hipotecaria" el partit. "No compartim la política de Rajoy, no creiem que tingui la capacitat i la voluntat de lluitar contra la corrupció", ha esgrimit tot assenyalat que, des de Catalunya, a més, es veu al líder del PP com "un gran responsable" de la manca de diàleg entre l'Estat i la Generalitat. "No volem aparèixer al seu costat ni tan sols abstenint-nos", ha remarcat. Abans d'entrar a la reunió del comitè federal, Iceta ha garantit que els socialistes catalans "avui" no col·lidiran amb el PSOE. Tanmateix, ha alertat que, més enllà de la decisió que en surti, el PSC fixarà el sentit del vot dels seus diputats en un consell nacional futur. "Jo intentaré que tot el grup voti no", ha emfatitzat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local